Aan welke typen onderzoek kun je meedoen?
Grofweg kun je marktonderzoeken verdelen in twee typen: online en face to face. Zie hieronder hoe dat werkt:
Wij zijn altijd bereid jouw vragen te beantwoorden.
Schroom vooral niet om ons te bellen of te mailen!
Wij zijn altijd bereid jouw vragen te beantwoorden.
Schroom vooral niet om ons te bellen of te mailen!
Over ons
In de jaren ’70 van de vorige eeuw gaat Danielle Huitema onder de naam Huitema Marketing Services als één van de eersten in Nederland van start met een selectiebureau voor respondenten. In 2003 nemen Yvette Huitema en Merel Macedo het bedrijf over, bouwen het verder uit en veranderen de naam in Respondenten.nl. Het groeit uit tot een florerend bedrijf en het heeft tot de fusie in 2021 een vast team van 21 medewerkers en 30 part-timers. Sinds 2013 heeft Respondenten.nl een onderzoekslocatie in Amsterdam en sinds 2017 in Amersfoort.
Hallo, wij zijn het nieuwe Respondenten.nl!
In Respondenten.nl is het consumentenpanel, met meer dan 80.000 panelleden, van Norstat Nederland. Respondenten.nl bestond in het verleden uit twee aparte panels, namelijk Respondenten.nl en CG Research. Deze twee panels gaan nu samen verder. Dat betekent nog meer leuke onderzoeken om aan mee te doen en nog meer kans om punten (en dus geld) te verdienen! Kijk bij onze FAQ voor meer informatie over onze fusie.
Norstat x Respondenten.nl
In juli 2021 is Respondenten.nl gefuseerd met het Noorse Norstat Group. Norstat Nederland is vanaf nu het moederbedrijf van Respondenten.nl. Norstat is de grootste data- en serviceprovider voor marktonderzoek van Nederland. Norstat Nederland is ontstaan uit de fusie van Respondenten.nl en CG Research. Met een panel van meer dan 80.000 respondenten en een exclusief, uniek aanbod van hoogwaardig kwalitatief en kwantitatief onderzoek, biedt Norstat NL data en expertise waar onze klanten op kunnen bouwen en vertrouwen.

.JPG)