Hoe wij bedrijven helpen tijdens Coronacrisis met onze services:   lees meer

Wil jij weten wat er speelt bij je klant?

Een focusgroep of groepsdiscussie is een heel belangrijk onderdeel van marktonderzoek. Door een diverse groep respondenten (klanten, niet- klanten, gebruikers, niet-gebruikers) bij elkaar te brengen kun je snel leren wat de groep vindt van je ideeën en er samen over brainstormen.

Door het coronavirus vinden groepsdiscussies steeds vaker online plaats via tools als Webex, Google Hangouts, Whereby of Zoom. Een relatief nieuwe manier van onderzoek doen, dus wij vertellen je graag meer over de voor- en nadelen van online groepsdiscussies en de do’s & dont’s.

Wat je leert in deze checklist:

  • Waarom het belangrijk is om contact te houden met je doelgroep
  • Wat de voordelen zijn van een online groepsdiscussie
  • Wat de valkuilen zijn
  • Hoe je echt alles uit de discussie haalt zodat je er snel mee aan de slag kunt gaan.

Ontvang gratis
Een online groepsdiscussie organiseren: de ultieme checklist!